Microsoft Office 2010/2013 ကို လိုင္စင္ Key မထည့္ဘဲ Activate လုပ္နည္း

11:38 PM ---
Microsoft Office 2010 ကို လိုင္စင္ Key မထည့္ဘဲ Activate လုပ္နည္း
[Zawgyi]
အဆင့္ ၁။


အဆင့် ၂။ အပေါ်က code ကို copy ယူပြီး notepad မှာ paste လုပ်ပါ။


အဆင့် ၃။ file > save ကိုနှိပ်ပြီး file name ကို Office2010.cmd လို့ရေးပါ။ Save as type မှာ All files ကိုရွေးပြီး Save ကိုနှိပ်ပါ။



အဆင့် ၄။ ခုနက save ထားတဲ့ Office2010.cmd ပေါ်မှာ Right Click နှိပ်ပြီး Run as administrator ကိုနှိပ်ပါ။







အဆင္ေျပပါေစဗ်ာ (က်ိဳက္မေရာသားေလး Kyaw Htoo Lwin)


အဆင်ပြေပါစေဗျာ (ကျိုက်မရောသားလေး Kyaw Htoo Lwin)





Follow me:
Telegram
Twitter
Xenzuu
Vk
youtube

ရယူရန္ဒီေနရာကိုႏွိပ္ပါ ရယူရန်ဒီနေရာကိုနှိပ်ပါ

2 comments:

Anonymous said...

Hunter Mm: Microsoft Office 2010/2013 ကို လိုင္စင္ Key မထည့္ဘဲ Activate လုပ္နည္း >>>>> Download Now

>>>>> Download Full

Hunter Mm: Microsoft Office 2010/2013 ကို လိုင္စင္ Key မထည့္ဘဲ Activate လုပ္နည္း >>>>> Download LINK

>>>>> Download Now

Hunter Mm: Microsoft Office 2010/2013 ကို လိုင္စင္ Key မထည့္ဘဲ Activate လုပ္နည္း >>>>> Download Full

>>>>> Download LINK vS

Anonymous said...

ဒီလို အံ့ဖွယ်အမှုတွေ တစ်သက်လုံး တစ်ခါမှ မတွေ့ဖူးဘူး။
ကျွန်မခင်ပွန်းက ကျွန်မနဲ့ အသက် ၅ နှစ်သားလေးကို ထားခဲ့ပြီး ၉ လကျော်၊
ကျွန်မ အရမ်းစိတ်ထိခိုက်ပြီး စိတ်ပျက်မိတယ်၊ ကျွန်မခင်ပွန်းအပေါ်ထားတဲ့ ချစ်ခြင်းမေတ္တာကြောင့် သူ့ကို ကျွန်မဆီပြန်ပို့ဖို့ နေရာအမျိုးမျိုးက အကူအညီတောင်းခဲ့ပေမယ့် ကွာခြားမှုမရှိပါဘူး။ ကျွန်မအမေက ကျွန်မကို (DR DAWN) နဲ့ မိတ်ဆက်ပေးမချင်း ဒီဆရာဝန်က ကျွန်မကို ပြောပြပြီး ၄၈ နာရီအတွင်း ကျွန်မခင်ပွန်းက ကျွန်မဆီပြန်လာမယ်လို့ ကတိပေးခဲ့ပြီး ၄၈ နာရီအကြာမှာ ကျွန်မခင်ပွန်းက ကျွန်မကို ဖုန်းဆက်ပြီး ခွင့်လွှတ်ပေးဖို့ တောင်းပန်ခဲ့ပါတယ်။ သူက ကျွန်မကို ဘယ်တော့မှ ထားသွားတော့မှာ မဟုတ်ပါဘူး၊ ဒေါက်တာ DAWN ကို ကျေးဇူးအများကြီးတင်ပါတယ် ဘာလို့လဲဆိုတော့ အခုဆို ကျွန်မခင်ပွန်းနဲ့ ပျော်နေတာ 3 နှစ်ကျော်ပြီ၊ သူက ကျွန်မကို ဘုရင်မလို ဆက်ဆံတယ်၊
ပြဿနာတစ်စုံတစ်ရာရှိပါက DR DAWN သို့ ဆက်သွယ်ပါ။

*မင်းရဲ့ချစ်သူကို ပြန်ရဖို့။
* ပြန်လည်ညှိနှိုင်းရန်
*ကိုယ်ဝန်ဆောင်ရန်
*ကင်ဆာကို ကုသရန်
*လက်စားချေရန်
*စီးပွားရေးကိုမြှင့်တင်ရန်
* သင့်ငွေ/ပိုင်ဆိုင်မှုကို ပြန်လည်ရယူရန်
*HIV/AIDS သို့မဟုတ် အခြားရောဂါများကို ကုသရန်။
သူ့ကို ဆက်သွယ်ပါ: dawnacuna314@gmail.com
Whatsapp- +2349046229159

Post a Comment